סקר שביעות רצון לקוחות כספיט
- חברת כספיט מקפידה לבצע סקרי איכות שרות שוטפים ועקביים הבוחנים את שביעות רצון לקוחות מפעולות השירות וההתקנה.
- כספיט מייחסת חשיבות רבה לסקרים אלה והיא רואה בהם כלי מהותי בחתירה לשיפור שביעות רצון לקוחותיה.
- הסקרים מבוצעים על-ידי חברת תבונה שיווקית בע"מ המתמחה בביצוע סקרי איכות שירות, בניהולו של אמיר פלינט-גור.
- בכל חודש נדגמים כ – 120 לקוחות אשר קיבלו שירות מהחברה וכ – 70 לקוחות אשר הותקנה אצלם קופה או מסופון.
- הסקירה נעשית בתוך 48 שעות ממועד האירוע בכדי להבטיח שהלקוח משיב על חוויה טריה.